Studietur til NY

Verdens bedste burgere, shopping på Fifth Avenue og aftenslentreture på Times Square. Sådan kan man også gå i 10. klasse - og det gør vi.

Siden 2005 har eleverne i 10. klasserne på Esbjerg Realskole været på studietur til New York som en del af skoleåret.

Vi bor centralt på Manhattan, og herfra oplever vi det newyorkerne selv kalder "The greatest city in the world" på tætteste hold. Vi bor midt i oplevelserne, historien, kulturen, seværdighederne - og noget af verdens bedste shopping.

Den amerikanske kultur og seværdigheder som Empire State Building, Ground Zero, Statue og Liberty, Central Park, Brooklyn Bridge og meget andet er på programmet, og der er masser af tid til bare at snuse atmosfæren ind og opleve "The Big Apple".